طراحی سایت پوشاک

چهارشنبه 30 بهمن 1398
14:20
baha

[vc_row][vc_column][vc_column_text]طراحی سایت پوشاک و البسه نیز همگام با حضور سایر کسب و کارها در عرصه اینترنت صورت می گیرد. بدیهی است اغلب حرفه ها و صنایع برای معرفی خود و محصولات و خدماتشان به سوی فضای مجازی و اینترنتی روی آورده اند. چرا که فضای گسترده اینترنت دسترسی سریع و راحت و کم هزینه را جهت معرفی کالاها و خدمات برای مخاطبان فراهم می آورد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت پوشاک برای واحد تجاری خود خواهید کرد.

اهمیت طراحی سایت پوشاک

با توجه به تولید و عرضه انبوه انواع لباس همچنین کیف و کفش و تنوع بسیار زیاد در دنیای مد و حضور برندهای مختلف در بازار و رقابت شدید و تنگاتنگ در این عرصه، نیاز تولیدکنندگان و فروشندگان به استفاده از راه های جدید و جذاب برای بازاریابی و فروش محصولات خود و پیشی گرفتن از رقبا بیش از پیش نمایان می گردد. فعالیت هزاران برند در زمینه پوشاک، کیف و کفش و نیز حضور و فعالیت صدها برند ایرانی در زمینه های مذکور دلیلی بر این مدعاست. از اینرو طراحی سایت پوشاک، طراحی سایت کیف و کفش و یا طراحی سایت بوتیک در تبلیغ و معرفی مدل های مختلف البسه، کیف و کفش بصورت همه جانبه نقش بسزایی دارد.

طراحی وب پوشاکطراحی سایت پوشاک برای چه حرفه هایی مناسب است؟

طراحی سایت پوشاک برای تولیدکنندگان لباس های مردانه / زنانه / بچه گانه ، بنکداران ، عمده فروشان و یا خرده فروشان لباس ، فروشگاه سیسمونی به صورت طراحی سایت فروشگاهی، صادرکنندگان و واردکنندگان پوشاک و بوتیک ها مناسب بوده و طراحی اینگونه سایت ها از جمله طراحی سایت البسه و پوشاک ، طراحی سایت کیف و کفش ، طراحی سایت مد و مدلینیگ همگام با آخرین تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از دستاوردهای نوین فضای وب توسط پیام آوا انجام می شود.

برای گسترش کار خود در ابتدای طراحی سایت نیز می توانید با سایت هایی مانند مزون ( طراحی سایت مزون) همکاری تبلیغاتی داشته باشید.

امکانات و سرویس های طراحی سایت لباس

از جمله امکانات طراحی سایت لباس می توان موارد زیر را برشمرد که این موارد تنها بخشی از سرویس های طراحی سایت لباس می باشد :

1 – طراحی صفحه درباره ما

2 – طراحی صفحه تماس با ما

3 – طراحی صفحه معرفی و سوابق فعالیتی واحد تولیدی یا فروشگاه

4 – طراحی بخش محصولات و دسته بندی آنها

5 – طراحی سیستم فروش آنلاین

6 – طراحی پنل ارایه کد تخفیف

7 – طراحی صفحه نمایش ویژگی های هر کدام از محصولات به همراه عکس و تصاویر آنها با ذکر مشخصاتی مانند: سایز، برند، رنگ بندی، جنس الیاف های بکار رفته و ...

8 – طراحی قسمت فروش ویژه به هنگام حراج محصولات

8 – طراحی بخش پر فروش ها

9 – طراحی قسمت نمایندگان فروش

پیام آوا، طراح و مجری سایت های پوشاک حرفه ای و جذاب

پیام آوا با توجه به سلیقه شما که تولیدکننده یا فروشنده پوشاک و البسه هستید و با نیازسنجی و گردآوری خواسته های شما، طراحی سایت پوشاک یا فروشگاه اینترنتی پوشاک را با گرافیک اختصاصی و عالی و کاربر پسند اجرا کرده و با دیزاین تصاویر جذاب البسه، بهترین راهکارها را برای ارایه محصولات به مشتریانتان تدبیر نموده تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند. این امر موجب می شود که آن مشتری دوباره در ایام آتی نیز به سایت شما مراجعه نماید.

طراحی سایت پوشاکایجاد محیط مدیریت ساده برای مدیر سایت این امکان را فراهم می کند که او بتواند براحتی نسبت به بروزرسانی سایت خود اقدام نموده و محصولات جدید را به همراه مشخصات آنها بر روی سایت جهت نمایش به کاربران و مشتریان بارگزاری نماید.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color="vista_blue" icon_fontawesome="fa fa-line-chart"] شرکت پیام آوا بر این مهم آگاه است که تعداد تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک متعدد بوده و از اینرو اغلب آنها نیز ممکن است در فضای مجازی و اینترنت فعالیت داشته باشند، لذا شرکت طراحی سایت پیام آوا سایت پوشاک شما را به گونه ای اجرا می نماید که بر پایه اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت (سئو) بنا نهاده شده تا به مرور زمان و فعالیتتان، وب سایت شما در رقابت با وب سایت همصنفان در رتبه های بالای گوگل قرار گرفته و در جستجوی نتایج کلمات مربوط به پوشاک که توسط کاربران انجام می گیرد ، سایت شما همیشه در معرض دید آنها بوده و از این طریق بر تعداد بازدیدکنندگان سایت افزوده گردد.[/vc_message][vc_column_text]نکته مهمی که در طراحی اینگونه سایت ها مد نظر قرار گرفته شده سرعت بالای لود صفحات سایت می باشد، چرا که سرعت پایین لود صفحات موجب حوصله بَری کاربر شده و احتمال اینکه وب سایت را بزودی ترک نماید وجود دارد. لذا پیام آوا با بکارگیری سرورهای قدرتمند با پهنای باند زیاد، حذف موارد زاید از صفحات، استفاده از شبکه تحویل محتوا، رعایت استانداردها و فناوری آژاکس و نکات فنی دیگر افزایش سرعت لود صفحات سایت شما را فراهم می آورد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.[/vc_column_text][vc_WidgetBox iconfa=" fa-umbrella" wtitle="درخواست مشاوره طراحی سایت پوشاک" formid="2"][/vc_column][/vc_row]


[ بازدید : 363 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]