همکاری شرکت Sony و Bosch برای انقلابی در صنعت CCTV

دوشنبه 7 تير 1400
13:22
baha


شرکت سونی و بوش با امضای قراردادی به شراکت و همکاری در کسب و کاری نوین روی آوردند. بر اساس این قرارداد همکاری قرار است به توسعه محصولات نوآورانه و راهکارهای نوینی در زمینه دوربینهای مداربسته و سیستمهای نظارت تصویری بپردازند.

دو شرکت Sony و Bosch برنامه ریزی کرده اند که از آغاز سال 2017 با ترکیب مهارتها و تجربیاتشان، استانداردهای نوینی در تصویربرداری دیجیتال HD و تصویربرداری در نور کم (Low Light Performance) برای صنعت دوربینهای مداربسته خلق کنند.

به واسطه این همکاری و قرارداد مشارکت، کاربران سیستمهای نظارت تصویری سونی در بازارهای بین المللی (بغیر از بازار کشور ژاپن) توسط مراکز فروش و بازاریابی شرکت بوش تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

فروشگاه هایک ویژن تی وی تی قیمت نصب دوربین مداربسته قیمت دوربین مداربسته hikvision

البته این همکاریها منوط به تایید مقامات اتحادیه و تشکل صنفی سیستمهای نظارت تصویری خواهد بود.

ترکیبی از تکنولوژیهای خلاق برای دوربینهای مداربسته

با توجه به تبعات و گستره این همکاری، شرکت سونی مسئول تزریق تجربیات و توفیقات محصولات سونی در بهبود کیفی تصاویر ویدئویی خواهد شد و شرکت بوش نیز با مجموعه ای از تکنولوژیهای موفق در تحلیل ویدئویی و انتقال داده ها، برای رسیدن به تکنولوژیهای بهبود انتقال بیتهای ویدئویی و مصرف حافظه وارد عمل می شود.

بگفته Toru Katsumoto مدیر دپارتمان محصولات تصویربرداری و عضو گروه تولیدات حرفه ای شرکت سونی :

این همکاریها به انقلابی در صنعت سیستمهای نظارت تصویری می انجامد که با ترکیب نوآوریهای بی همتا و قدرتمند از طرف دو شرکت پیشتاز تولیدکننده سیستمهای نظارت تصویری ممکن خواهد شد.

کاربران هم می توانند با کیفیت بالای تصاویر سونی (مثل راهکارهای 4K) در کنار مدیریت قدرتمند انتقال بیتها و تحلیلگر ویدئویی شرکت بوش از این همکاری خوب بهره ببرند.

در ادامه Gert van Iperen مدیرعامل شرکت بوش اظهار داشت :

همکاری و اعتلاف منحصر به فرد دو شرکت از ایده ها و دغدغه های " اینترنت اشیاء IoT " شرکت بوش نیز حمایت خواهد کرد. دوربین مداربسته امنیتی و خصوصا داده هایی که توسط آنها جمع آوری می شود در آینده اینترنت اشیاء نقش مهم و اصلی را بازی خواهد کرد.

پشتیبانی از فروش و بازاریابی

کاربران سیستمهای نظارت تصویری و خریداران دوربینهای مداربسته شرکت سونی بصورت مجزا و اختصاصی توسط تیمهای فروش و بازاریابی شرک بوش پشتیبانی خواهند شد و کاربران می توانند از خدمات فروش، خدمات پس از فروش و حتی آموزشهایی برخودار شوند که به کاربران در بیش از 50 کشور جهان به زبانهای مختلف ارائه خواهد شد.

شرکت سونی هم البته بصورت انحصاری همانند قبل به فروش و توسعه محصولاتش تحت برند Sony ادامه خواهند داد.


شماره نمایندگی هایک ویژن دوربین مداربسته tvt بهترین دوربین‌ مدار بسته


[ بازدید : 369 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن / دوربین تی وی تی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]